logo

"Voordelig en veilig parkeren op 80 meter van de terminal"


 


Veel gestelde vragen:

1. Waarom moet ik de sleutel afgeven? Aangezien we onze ruimte optimaal willen benutten en uw auto klaar willen zetten voor vertrek, zullen we uw auto moeten kunnen verplaatsen. Iedereen die met uw auto rijdt heeft uiteraard een rijbewijs en is door ons gescreened.
2. Is uw auto veilig? Onze hoofdlocatie heeft videobewaking.
3. Waar wordt de sleutel bewaard? Uw sleutel wordt veilig opgeborgen in onze kluis.
4. Worden er veel kilometers met mijn auto gereden? Meestal blijft de auto op onze hoofdlocatie, maar het kan ook zijn dat de auto op een van onze andere locaties geparkeerd wordt. Deze bevinden zich echter altijd binnen een straal van 10 kilometer afstand van de hoofdlocatie.
5. Wat zijn de openingstijden? Wij zijn iedere dag geopend vanaf 7.00 uur tot ongeveer 0.00 uur. Het is mogelijk om voor 7.00 uur de auto bij ons neer te zetten. Hiervoor krijgt u bij het reserveren nadere instructies.
6. Wanneer en hoe kan ik betalen? U kunt bij aankomst bij Airport Eindhoven Parking contant of met PIN betalen. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.
7. Hoe kan ik mijn reservering annuleren? Dit kunt u telefonisch op nummer +31 40 2621570 of per mail doen.
8. Wat gebeurt er bij door Airport Eindhoven veroorzaakte schade? Eventuele fouten van onze medewerkers kunnen we logischerwijs niet uitsluiten. Mocht er door onze schuld schade ontstaan, dan lossen we dit uiteraard op.
9. Kan ik voor meerdere auto’s reserveren? U moet voor elke auto een apart formulier invullen
10. Kan ik reserveren als mijn vluchttijden nog niet bekend zijn? Ja dat kan, u laat de tijden gewoon op 0:00 staan en belt de juiste tijden door naar nummer +31 (0) 40 2621570 wanneer ze bij u bekend zijn.
11. Ik heb geen printer om de bevestiging te printen, is dat een probleem? Nee, dit is geen enkel probleem. Wij kunnen uw reservering opzoeken in ons systeem.
12. Wat moet ik doen als ik een klacht heb? Bij klachten dient u contact op te nemen met klantenservice@airporteindhovenparking.nl Ingediende klachten worden binnen 14 dagen behandeld.

 

 

airport