Welkom
Parkeer- en retourdatum
Diensten

veel gestelde vragen

- Waarom moet ik de sleutel afgeven?

Aangezien we meerdere locaties gebruiken en we uw auto klaar willen zetten voor vertrek, zullen we uw auto moeten kunnen verplaatsen. Iedereen die met uw auto rijdt heeft uiteraard een rijbewijs en is door ons gescreend.

- Is uw auto veilig?

Onze hoofdlocatie heeft videobewaking.

- Waar wordt de sleutel bewaard?

Uw sleutel wordt veilig opgeborgen in onze kluis.

- Worden er veel kilometers met mijn auto gereden?

Uw auto wordt op een van onze andere locaties geparkeerd. Deze bevinden zich echter altijd binnen een straal van 15 kilometer afstand van de hoofdlocatie.

- Waarom verschilt de prijs soms per boeking?

De prijs is afhankelijk van een aantal factoren. Zo betaalt u in het laagseizoen minder dan in het hoogseizoen. Ook zal de prijs lager zijn als u ruim vooraf boekt.

- Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn iedere dag geopend vanaf 4.00 uur tot ongeveer 0.00 uur. 

- Wanneer en hoe kan ik betalen?

U kunt bij aankomst bij Airport Eindhoven Parking met PIN betalen of bij het boeken via onze website.

- Waarom zijn bussen en auto's langer dan 5 meter niet toegestaan?

Onze parkeerplekken zijn helaas niet groot genoeg voor dergelijke voertuigen.

- Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Dit kunt u per mail doen via office@airporteindhovenparking.nl .

- Wat gebeurt er bij door Airport Eindhoven Parking veroorzaakte schade?

Eventuele fouten van onze medewerkers kunnen we logischerwijs niet uitsluiten. Mocht er door onze schuld schade ontstaan, dan lossen we dit uiteraard op.

- Kan ik voor meerdere auto’s reserveren?

U moet voor elke auto een apart formulier invullen

- Kan ik reserveren als mijn vluchttijden nog niet bekend zijn?

Ja dat kan. U laat de tijden gewoon op 0:00 staan en geef de juiste tijden door via office@airporteindhovenparking.nl wanneer ze bij u bekend zijn.

- Ik heb geen printer om de bevestiging te printen, is dat een probleem?

Nee, dit is geen enkel probleem. Wij kunnen uw reservering opzoeken in ons systeem.

- Kan een elektrische auto worden opgeladen?

Ja, dit kan. Geef dit duidelijk aan bij het afleveren van de auto. De exacte kosten worden achteraf vastgesteld. Vraag altijd naar het op dat moment geldende tarief. Auto’s die op 1 fase laden kunnen wij, gezien de laadduur, niet altijd vol laden.

- Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Bij klachten dient u contact op te nemen met klantenservice@airporteindhovenparking.nl Ingediende klachten worden binnen 14 dagen behandeld.